עם אנשי המקצוע הנכונים, אפשר להפוך חלום למציאות בקלות, ולהקים מתחם כושר מקצועי, חדש מהניילון, מעוצב ותפור בהתאמה אישית לאופי, לתקציב ולצרכים שלכם.
ספורטל מספקת פתרונות מקיפים, ייעוץ מקצועי וליווי צמוד להקמת חדרי כושר, סטודיואים, מתחמים ייעודיים כמו קרוספיט/פונקציונאלי יוגה ופילאטיס מאפס מקצה אל קצה: החל מהתכנון בהתאם לתקציב, לגודל ולצורת החלל ולרצונות הלקוח. אנו דואגים לכם לכל צרכיכם החל מאספקת מכשירי כושר וציוד נלווה כמו אביזרי כושר, ריצוף, הדרכות ושירות תחזוקה מלא שדואג לפתרונה של כל בעיה ותקלה גם בעתיד. הכל תחת קורת גג אחת, One stop shop, עם שירות נאמן, מקצועי וניסיון עתיר שנים
(מאז 1997) בתחום.
צוות ספורטל מאמין שלכל חדר כושר, סטודיו ומתחם אימונים יש את הסגנון השונה והמיוחד שלו, ולכן כל הצעה, סקיצה ותכנון להקמת חדר כושר חדש לוקח בחשבון את הדרישות, המידות, הצרכים והחלומות של הלקוח, כדי לתפור לו את החליפה המושלמת.

למי מתאים השירות?

במשך יותר מ-20 שנות פעילות תכננו, עיצבנו והשתתפנו בהקמתם של חדרי כושר וסטודיואים מכל סוג וגודל בכל רחבי הארץ – מכוני כושר ציבוריים חדשים, בנייני מגורים רבי קומות, בתי מלון, מוסדות ציבוריים, לקוחות פרטיים, מאמנים, בתי חולים ומכונים רפואיים, בתי דיור מוגן, מתנ”סים
ועוד.

 

מה כולל השירות?

ייעוץ ובחירת המכשירים וציוד נלווה בהתאמה אישית לאחר ביקור במתחם המיועד והגדרת הצרכים והתקציב. ליווי צמוד, קשוב וזמין לכל אורך תהליך ההקמה. אספקה והתקנה של הציוד הנבחר כולל ריצוף לחדרי כושר, מכשירי כושר ואביזרי ספורט איכותיים של יצרנים מובילים במחיר אטרקטיבי.
הדרכה מלאה על כל המכשירים. ליווי עתידי בדמות שירותי תיקון ותחזוקה לכל המכשור.

 

ציוד הכושר של ספורטל:

ספורטל הינה יבואנית רשמית של קטלוג רחב, מגוון ומרשים של מכשירי כושר ואביזרי ספורט מובחרים ובטיחותיים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. אנו עובדים עם מיטב המותגים המוכרים בתחום בעולם כדי לספק לכם פתרונות לכל צורך בעיצוב ארגונומי ומרשים ובאיכות בלתי מתפשרת, עם תו תקן ישראלי. מאימוני כוח וקרוספיט ועד יוגה ופילאטיס, מריצוף לחדרי כושר ועד משקולות
וגומיות אימון, ממכשירי כושר מקצועיים ועד מכשירי כושר ביתיים ברמה גבוהה.

בין החברות איתם אנו עובדים:

חברה אמריקאית מהוותיקות ומפורסמות בעולם. רוב רובם של חדרי הכושר המקצועיים בארה”ב מצוידים במכשירי הכוח של HOIST. מותג זה מוכר בזכות מכשירי כוח פרימיום מובחרים ארגונומיים הבנויים בדיוק מרבי ובטכנולוגיה הכי חדישה ומתקדמת העומדים בתקנים מחמירים ביותר. להוייסט כמה ליינים שונים ומיוחדים המתאימים לחללי אימון שונים – ליין המיועד לחדרי כושר קטנים כמו בתי מלון ומגדלים רב קומתיים, ליין המשלב שתי פעולות עבודה בכול תחנה ומאובזר באחיזות
טיפוס כמו בקיר טיפוס, ליין מבוסס צלחות משקל (PLATE LOADED). HOIST גם ידועה בעולם בשל אופני כושר מעולים המתוכננים בשיתוף פעולה עם זוכה הטור דה פראנס גרג למונד, אופניים פופולריים מאוד בקרב מכוני כושר ומתאמנים בכל העולם.

מותג טאיוואני פרימיום המתמחה בייצור ציוד כושר אירובי מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. סימן ההיכר של מותג זה מתאפיין בעיקר באיכות, בעיצוב הייחודי והמרשים וחדשנות טכנולוגית המאפשרת ממשק נוח ויעיל לכל משתמש. מכשירי הכושר מתהדרים באג’נדה ירוקה ובעיצוב מסוגנן. חברת INTENZA שמה דגש על חוויית משתמש נהדרת וייצור בר קיימא במפעל ידידותי לסביבה, המייצר מכשירי כושר מתקדמים, שקטים הנותנים פתרון מצוין לכל מתחם אימונים מקצועי.

יצרנית מכשירי כושר מקצועיים זוכי פרסים, שהינה גם פורצת דרך בתחום מכשירי הכושר לסביבות עבודה משרדיות. הליכוני ואופני השולחן הארגונומיים של LIFESPAN משלבים שיטת עבודה חדשה בה הולכים או יושבים בעבודה בשילוב פעילות גופנית התורמת לאורח חיים בריאים ופעילים במהלך יום עבודה או לימודים.

 

חברה אמריקאית המייצרת ציוד כושר המשלב חדשנות וטכנולוגיה עם ניסיון מקצועי רחב. החברה מציעה מגוון של מכשירי כוח ממגוון סוגים רחב כמו: PLATE LODED, תחנות המשלבות שתי פעולות לשרירים שונים ותחנות עם פעולה אחת לחללים גדולים יותר. מכשירי כושר אירוביים מקצועיים לקרוספיט כמו אופני אוויר ומכשירי חתירה, מכשירי כושר אירוביים לחדרי כושר מקצועיים ומגוון אופני ספינינג לסטודיואים באיכות מצטיינת.

 

הינה המותג המוביל בספורטל באביזרי כושר וציוד נלווה אשר משרתת מאות סטודיואים וחדרי כושר בארץ. למותג זה מבחר אביזרי ספורט פרימיום מעולים ומעוצבים במגוון רחב מאוד המיועדים ליוגה, פילאטיס, אימוני כוח, אירובי ועוד. LIVE PRO מתמחה במתן פתרונות אחסון לחללי אימון וסטודיואים עם סטנדים חדישים הצמודים לקיר או לרצפה ובכך חוסכים למאמנים המון מקום ותורמים ליעילות השימוש בחלל. ציוד זה ניתן לזיהוי מיידי בכל מקום בשל גווניו הייחודיים טורקיז שחור.

יצרנית אמריקאית מס’ 1 בעולם למכשירי חתירה בישיבה ועמידה עם ותק של יותר מ-40 שנים. רוב רובם של חדרי הכושר המקצועיים בעולם משתמשים בדגמים המובחרים של מותג זה ונהנים ממכשור איכותי, ושקט עם אפס תקלות. בתחרויות הקרוספיט הרשמיות בעולם משתמשים במכשיר חתירה בישיבה זה בשל היותו הטוב ביותר בעולם.

 

מותג אמריקאי חדש המייצר ציוד מקצועי, חדשני ואיכותי לבניית שרירים בפלג גוף תחתון. מאופיין בעיקר בעיצוב קומפקטי, ורסטילי, נוח ובטיחותי.
כל מכשיר מלווה באפשרות סריקת ברקוד אשר פותח לנו מגוון עצום של סרטוני הדרכה עם מאות תרגילים.

ריצוף לחדרי כושר:

כחלק מסל הפתרונות הכולל של ספורטל, אנו מציעים גם ריצוף גומי מיוחד לחדרי כושר וחללי אימון מסוגים שונים ביבוא ישיר: אריחי גומי מקצועיים, גליל בלימה מגומי, אריחי פאזל מספוג דחוס, פאנלים לאריחי פאזל ועוד. ריצוף ייעודי שכזה מגן על הרצפה המקורית בחלל ממכות, מקפיצות ומגרירה ונפילה של ציוד כבד (כמו משקולות כוח). כמו כן הוא סופג רעש וזעזועים, מונע החלקה, אטום בפני זיעה וריח קל ופשוט לניקוי, והכי חשוב – מעלה את רמת בטיחות המ־ תאמנים במקום. כמו כל המוצרים המוצעים על ידינו, גם הריצוף עומד בתקני האיכות והבטיחות הנדרשים, והינו קשיח ועמיד בפני בלאי ועומס, אך בה בעת גם רך מספיק כדי להבטיח את שלומם ובריאותם של המתאמנים. יכולת ספיגת הרעש מבטיחה לכם אווירה שקטה ונעימה יותר, נטולת
רעשי נפילה והטחה מלחיצים.

הצוות שלנו ישמח לייעץ לכם כיצד להתאים את סוג ריצוף הגומי לכל אזור בחלל לפי סוג האימון, עומס המשקל המיועד, מספר המתאמנים וסוג הרצפה הקיימת. אנו מספקים גם שירותי משלוח והתקנה של הריצוף.

 

השירות לא נעצר בהקמה: שירותי תחזוקה ותיקון שוטפים

גם לאחר שחדר הכושר שלכם הוקם לשביעות רצונכם המלאה עד הפרט האחרון, צוות ספורטל לא עוזב אתכם. יש לכם כתובת נאמנה וגב איתן לכל בעיה וצורך בשירות למכשירי הכושר שלכם: בדיקות תקינות, אספקת חלקי חילוף אמינים, תחזוקה שוטפת (שימון, החלפת חלקים וכו’) ותי־ קון על ידי טכנאים מקצועיים – כל מה שצריך בכדי לשמור על היעילות, האיכות והתפקוד התקין
של חדר הכושר שלכם לאורך שנות פעילותו.

אני רוצה לדבר עם נציג

מתכננים להקים חדר כושר חדש או לשדרג אחד קיים?

פנו אלינו לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.



    מתעניין ב:

    0733752527